FAQ
Rozumiemy, że zakup mebli ogrodowych to ważna decyzja, która może rodzić wiele pytań. Ta strona została stworzona, aby pomóc Ci znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz dostarczyć wartościowych informacji i wskazówek dotyczących naszych wysokiej jakości mebli ogrodowych.
Nasze FAQ są regularnie aktualizowane, aby zapewnić, że zawsze otrzymujesz najnowsze informacje. Jeśli Twoje pytanie nie jest zawarte lub potrzebujesz dodatkowej pomocy, nie wahaj się z nami skontaktować. Nasz dedykowany zespół chętnie pomoże w każdej kwestii, którą masz.
Czy meble mogą przetrwać zimę na zewnątrz? CZY POWINIENEM JE ZASŁONIĆ?
Ponieważ nasze meble są zaprojektowane do użytku na zewnątrz i są odporne na zimno do -20°C, możesz je zostawić na zewnątrz przez cały rok. Jednak zdecydowanie zaleca się używanie pokrowców, aby wydłużyć żywotność mebli.
Jakie metody płatności oferujecie i jakie mają szczególności?
Płatność z góry (klasyczny przelew bankowy) Karta kredytowa, PayPal, Amazon Pay, płatność ratalna przez Easy Credit.
Co oznacza "Darmowa dostawa na krawężniku"?
Przy dostawie "Darmowa dostawa na krawężniku" towar jest tylko wyładowywany z pojazdu, ale nie jest przenoszony dalej niż krawężnik lub chodnik adresu dostawy podanego w umowie zakupu.
Złożyłem zamówienie, jak mogę otrzymać moje meble?
W zależności od wybranej metody płatności będziemy czekać na otrzymanie pieniędzy lub, w przypadku natychmiastowej dostępności, wyślemy Twoje zamówienie do naszego partnera transportowego. Otrzymasz automatycznie powiadomienie e-mailowe. Firma transportowa skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby ustalić termin dostawy. Jeśli nie usłyszałeś nic od naszego partnera transportowego w ciągu tygodnia po e-mailu o zamówieniach z Niemiec, prosimy o ponowny kontakt; chętnie pomożemy w nawiązaniu kontaktu.
Zamówiłem tylko pokrowce lub osłony, czy muszę umawiać się na wizytę z firmą transportową?
Nie, te zamówienia są dostarczane przez usługi kurierskie, więc nie ma potrzeby umawiania się na wizytę.
Umówiłem wizytę, ale nie mogę jej zrealizować lub mam mało czasu, co powinienem zrobić?
Jeśli nie możesz zrealizować wizyty, poinformuj firmę transportową tak szybko, jak to możliwe, dane kontaktowe zostały wysłane e-mailem. Prosimy o zrozumienie, że dostawa mebli przez usługi logistyczne wymaga minimum 5 godzin, ponieważ firma transportowa zazwyczaj może zaplanować swoją pełną trasę tylko w dniu dostawy. Jeśli chcesz konkretnej daty dostawy, prosimy o wybór dostawy ekspresowej i poinformowanie nas e-mailem lub telefonicznie o swoim życzeniu. Dostawa odbędzie się w dniu, który wybierzesz między 8 a 12 godziną.
Chcę zwrócić lub wymienić meble.
W tym celu zachowaj oryginalne opakowanie przez 14 dni, ponieważ firmy transportowe mogą odbierać tylko towar zapakowany i powiadom nas e-mailem na biuro@living-zone.pl przed przystąpieniem do działania. Koszty transportu zwrotnego różnią się w zależności od miejsca odbioru i są po stronie kupującego. Więcej informacji można znaleźć w sekcji "Prawo do odstąpienia od umowy".