Promocja! – 3% na wszystko z kodem: FRS3 / kończy się za

Wysyłka i płatność

Realizacja wysyłki

Czas dostawy na terenie Polski wynosi 14 dni roboczych. Dotyczy to dostaw na terenie kraju przy standardowej wysyłce. Czas dostawy do innych krajów oraz informacje dotyczące obliczania terminu dostawy znajdziesz poniżej.
Po zaksięgowaniu płatności przekazujemy towar naszemu partnerowi spedycyjnemu. W przypadku płatności „przedpłatą” może to potrwać dodatkowo 1-2 dni robocze do czasu zaksięgowania płatności i ustalenia terminu wysyłki. Gdy meble zostaną wysłane, otrzymasz od nas mail z potwierdzeniem wysyłki.

Jeśli zamówiłeś artykuły o różnych terminach dostawy, wysyłamy towar w jednej przesyłce. Czas dostawy w tym przypadku zależy od artykułu o najdłuższym terminie dostawy, który zamówiłeś. Indywidualne ustalenia należy uzgodnić telefonicznie lub mailowo z nami.

Nasz partner spedycyjny skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby uzgodnić termin dostawy. Dlatego podczas składania zamówienia koniecznie podaj numer telefonu, pod którym można Cię łatwo osiągnąć. W przypadku klientów biznesowych z adresem firmy jako adresem dostawy, dostawa odbywa się bez wcześniejszego telefonicznego powiadomienia. Prosimy o zrozumienie, że nie mamy wpływu na przedziały czasowe określone przez spedytora, ponieważ zależą one od danego partnera i jego logistyki. Regularna dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku „do krawężnika, progu budynku”.

Czas dostawy w UE zależy od regionu i wynosi od 10 do 14 dni roboczych.

Po opuszczeniu magazynu przez towar, nie mamy już wpływu na proces dostawy. Spedycja skontaktuje się z klientem, aby ustalić termin dostawy w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli klient nie może zapewnić odbioru towaru w tym okresie, mogą powstać znaczne koszty.

Dostawa towarów spedycyjnych odbywa się na jednorazowych paletach. Palety te nie są odbierane przez spedytora i pozostają u klienta.

Wysyłka

Przy wartości zamówienia powyżej 1999 PLN dostawa na terenie Polski jest bezpłatna. Jeśli wartość zamówienia jest niższa, naliczamy stałą opłatę w wysokości 129,00 złoty. Na życzenie wysyłamy również do różnych krajów UE, wyłącznie na tereny kontynentalne. Prosimy zapytać o indywidualną wycenę.

W koszyku możesz zdefiniować rodzaj płatności i wysyłki. Możliwe rabaty i dodatkowe koszty wysyłki są natychmiast aktualizowane w podsumowaniu sprzedaży. Nasz partner spedycyjny skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby uzgodnić termin dostawy. Dlatego podczas składania zamówienia koniecznie podaj numer telefonu, pod którym można Cię łatwo osiągnąć. Prosimy o zrozumienie, że nie mamy wpływu na przedziały czasowe określone przez spedytora, ponieważ zależą one od danego partnera i jego logistyki. Regularna dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku „do progu budynku”.
Pojedyncze zamówienia na pokrowce i osłony są bezpłatnie wysyłane na terenie Polski jako ubezpieczona przesyłka.

Prosimy pamiętać, że czas dostawy paczek na terenie UE może wynosić do 14 dni.

Dostawa mebli

Przy dostawie towaru „do progu budynku” towar jest tylko wyładowywany z pojazdu, ale nie jest przenoszony do ogrodu ani do mieszkania. Dostawa odbywa się więc do krawężnika lub chodnika przy adresie dostawy podanym w umowie kupna. W większości przypadków zaleca się poproszenie drugiej osoby o pomoc przy odbiorze mebli, ponieważ kartony w zależności od modelu mogą być dość duże.

Odbiór towaru

Należy koniecznie przeprowadzić kontrolę wizualną i sprawdzić kompletność towaru, poprosić kierowcę o potwierdzenie ilości paczek. W przypadku uszkodzenia przesyłki lub uszkodzenia kartonów, należy to odnotować na liście przewozowym przez kierowcę. Następnie skontaktuj się z nami niezwłocznie. Uszkodzenia transportowe muszą zostać zgłoszone na piśmie lub mailowo ze zdjęciami (biuro@living-zone.pl) w ciągu 5 dni roboczych od odbioru towaru. Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania, dopóki nie upewnisz się, że chcesz zatrzymać meble, lub dopóki nie zakończą się ewentualne reklamacje. Spedycja nie może przewozić nieopakowanego towaru. Klient musi sam zadbać o opakowanie zastępcze.

WAŻNE!

Jeśli potwierdzisz odbiór towaru podpisując list przewozowy „bez zastrzeżeń” (bez adnotacji o ewentualnych widocznych uszkodzeniach opakowania), nie będzie można dochodzić żadnych roszczeń z tytułu ubezpieczenia. Tutaj rola klienta polega na pomocy przy odbiorze towaru.

Prosimy sprawdzić przy dostawie, czy towar zewnętrznie nie wykazuje ewentualnych uszkodzeń transportowych. W przypadku widocznych uszkodzeń należy zrobić zdjęcia opakowania i listu przewozowego. W razie wątpliwości prosimy o adnotację o uszkodzeniach na liście przewozowym, odbiór może zostać dokonany „z zastrzeżeniem”. Można również zadzwonić do nas w obecności kierowcy, doradzimy na miejscu.

Różnorodne metody płatności dla wygodnych zakupów

W Livingzone chcemy, aby Twoje zakupy były jak najbardziej komfortowe. Dlatego oferujemy szeroki wybór bezpiecznych i wygodnych metod płatności, abyś mógł bez problemu nabyć swoje nowe meble ogrodowe. Odkryj nasze elastyczne opcje płatności, w tym:

PayPal to powszechnie stosowana i bezpieczna metoda płatności online. Za pomocą PayPal możesz bezpiecznie i szybko płacić online, korzystając z salda PayPal, karty kredytowej lub konta bankowego.

Visa to kolejna powszechnie stosowana karta kredytowa, która może być używana do płatności online i zakupów na naszej stronie. Karty Visa są akceptowane w wielu krajach i sklepach internetowych.