Promocja! – 3% na wszystko z kodem: FRS3 / kończy się za

Zwrot

Po tym, jak w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki spedycyjnej (odebranie przez Ciebie lub osobę trzecią, którą wskażesz, a która nie jest przewoźnikiem) złożysz pisemne odstąpienie od umowy drogą pocztową lub mailową, zlecimy odbiór towaru. Koszty zwrotu w przypadku odbioru przez firmę spedycyjną ponosi Kupujący. Towar musi być oryginalnie zapakowany, nieużywany i gotowy do odbioru wraz z całym wyposażeniem. Termin odbioru należy uzgodnić bezpośrednio z firmą spedycyjną.

W przypadku zwrotu pojedynczych pokrowców, plandek lub innych przedmiotów, które można odesłać pocztą, prosimy o zabezpieczenie towaru w sposób zapewniający bezpieczny transport. Równocześnie z Twoim odstąpieniem od umowy otrzymasz etykietę zwrotu DHL na maila. Prosimy wydrukować tę etykietę, nakleić ją na paczkę. My zlecimy odbiór przez kuriera. Zwrot ten jest bezpłatny na terenie Polski.

Odpowiadasz za utratę wartości towarów, jeśli wynika ona z użytkowania niezgodnego z ich charakterem, właściwościami i sposobem działania. Gdy towar dotrze do naszego magazynu, zostanie on sprawdzony. Do zwrotu środków użyjemy tej samej metody płatności, która została wykorzystana podczas pierwotnej transakcji.

Koszty transportu zwrotu
Koszty transportu zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy dla towarów niepakowalnych (towary spedycyjne) znajdziesz w poniższej tabeli. Wartość towaru oraz kraj, z którego zlecony zostanie zwrot, określają koszty ponoszone przez kupującego. Wszystkie dalsze informacje dotyczące warunków i zasad odstąpienia znajdziesz
tutaj.

Kraj / Wartość towaru

do  1999 PLN*

do 5999 PLN*

do 8499 PLN*

od 8499 PLN*

POLSKA

   299 PLN*

   449 PLN*

   599 PLN*

   849 PLN*

*   w tym 23% VAT